Ugly Betty

Heej, nu har jag kommit hem ifrån Klara. As kul som vanligt gumman<3;)
Det känns som att vad jag än gör eller det jag skriver blir feel feel och fel! Åhhh, jag och Klara satt och garvade bara för att jag skrev fel hela tiden. Hela tiden. Tihi<3

Men iaf börjar Ugly Betty ikväll. Fan vad jag har saknat det programmet. Det var asa länge sen det var, så det ska bli jätte kul att kolla på det ikväll. Nu skrev jag fel på ikväll och var tvungen att sudda det och skriva om... Bajs! Hehe, kiss!

Jag har precis gjort svenska läxan. Så jag kom ifrån klara för typ en timme sen kanske. Jag bloggar nog senare. Så puss så länge, Men om jag inte bloggar sen så puss och hej. Ses imorn isåfall<3 
Dagens fråga:                                   Vad tycker ni om Ugly Betty?
                                                          

Kommentarer
Postat av: Kawaiika

Fin blogg!kolla in min blogg

2009-10-06 @ 19:09:41
URL: http://kawaiika.blogg.se/
Postat av: Niina

Oj vilken fin header du har! Man får riktigt sommarkänsla av den :)))

2009-10-06 @ 19:11:58
URL: http://niinaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0