Bloggen

Angående bloggen. Jag har funderat över det här, länge. Jag vet inte hur jag ska ta mig till. Det blir liksom så stressigt, man får dåligt samvete över att man inte skriver. Det är läxor, kompisar och massor av annat. Så ja.... Hur gör jag?

Jo för mig kommer bloggen vara ett ställe där jag kan skriva av mig. Mina känslor, tankar och ibland något inlägg om dagen. Det kommer bli som en liten paus, fast med inlägg. Mindre inlägg. Men Hedvig will be back, det blir lite vilotid.
 Nu säger jag inte att jag kommer sluta blogga. Nej, utan jag kommer tagga ner lite och inte känna en stor press över bloggen. Man får konkurrens och börjar.. ja, nästan tävla om kommentarer och så.

Men nu när jag tänker efter extra noga så kommer jag självklart skriva om mig och min dag och så. Men det kanske blir lite mer av det ena än det andra... Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0