Glader, Trötter, Prosit, Toker, Kloker, Butter, Blyger.

Hej hej mina små bloggläsare! Mina läsare har ökat den sista tiden, och då kan ni ju faktiskt kommentera också! =D Då vet man ju vilka det är som smygläser min blogg rätt ofta!
Hehe, idag hade vi skolfoto. Jag hoppas att det gick bra. Det var ju nämligen sista året på västertorpsskolan som vi blir fotade med den klassen. Åh, jag kommer sakna min klass så mycket! Men jag får njuta av det sista året vi har kvar<3.
Ni kanske undrar vrf min replik är lite trött kanske lite glad men även lite butter? Jo, typ så kände jag idag. Men jag och mamma kom inte på dem två sista, men tillslut fick vi slå upp det. Och då slog det oss! Haha, nu ska jag nog gå och lägga mig, tror jag? Eller? Jaja, trött är jag iallafall<3 =) Men glöm ej att slänga in en kommentar innan ni lämnar snyggheddans.blogg.se ;)

                                     
                    ps. Det blev ett väldigt weard inlägg, jag är trött! Förlåt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0