Hello babes!

Hur mår ni idag då? Själv mår jag väldigt bra=)
Igår  var jag och shoppade med min mormor och syster. Vi har skolfoto imorn, så det var ju bra att det blev lite shopping =D Men Jag jöpte även en skitsnygg almenacka till mig själv. Asså en sån man har i väskan ni vet? ;) Den är iaf grön och jätte fin, love it!

Ja det senaste inlägget var ju mer om bloggen. Och jag har tänkt på det, ska jag verkligen ha den så? Nej, jag tänker förtsätta och blogga när jag har lust och så, så ofta jag kan, mm. Så den ideén sprack, haha! Men det gör inget! Eller? Men nu ska jag äta lite frukost jag är inte så hungrig men jag orkar inte äta senare. hehe, jag det är så med mig ibland<3
               
   
                     Vi får se om jag bloggar senare!

Kommentarer
Postat av: Tuss

Vilken mysig originell blogg!

2009-10-04 @ 11:25:23
URL: http://tussberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0