Hemligt!

Haha, jag och bästavän Felicia har världens bästa idé, om det nu blir av blir det isåfall på fredag! Missa inte det!<3 Ni bloggläsare kanske får veta sen... Om jag vill berätta ofc!=D
Idag har det varit en bra dag, jag och Bästa Emilie tog elevrådsfoto och på morgonen tog vi skolpoliser foto. Så det blir många foton i skolkatalogen!

Nu tittar jag på Idol, hittils är det många bra, men många dåliga! <3 Ska nog titta vidare ddem sista minutrarna. Kändisdjulens kommer efter, men vill jag ens se det? Då kommer jag inbilla mig att det ligger kryp i sängen, nej tack jag skippar det! =)

Jullan bullan om du läser detta: KRYA PÅ DIG SYSTER!!!!!!!!!!!!!! LÖÖVE U<3 Saknar dig enormt=D

Kommentarer
Postat av: Julia

söt du är <3

2009-09-20 @ 20:25:30
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0