Me love!

Tja Tja! En sak jag älskar är att dansa, då passar det ju perfa att jag går på dans. Och inte vilken dansskola som helst, utan Tony Irvings Dance Academy. Det är ju bara bäst! Haha, då är Tony Irving him self är chef. Då och då kommer han in och frågar hur det går och så. Jag tycker det är kul=D

Men jag kan säga att det är inte billigt att gå där, det kostar ju skjortan. En dyr skjorta. En jätte dyr!

I Söndags var jag på grönalund, På Nickelodeon dagen. Det var jätte kul<3 EMD, Alice, Markoolio, Molly sandén, Amy diamond, Alexander Ryback och så Nanne grönwall. Och såklart den käraste Svampbob =D Med andra ord en underbar dag.

Jag har varit sjuk dem senaste två dagarna. Eller idag och igår. Men imorn  ska jag gå till skolan. Jag måste gå upp tidigt för jag är skolpolis, men det lönar sig med en marabou. Mmm Marabou! Lite mer mmmm i livet! :)    Ikväll måste jag göra SO:n Och matten.... buhu:( Jag ska sätta igång snart<3

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0