Vad ska man skriva?

Hej, mina käraste vackra bloggläsare som ökar utan att kommentera! Hur mår ni idag då? Jo tack jag mår också bra, :)
Idag har det varit en vanlig skoldag precis som alla andra, mer städning bara. Inte för att vi städar varje dag, men jaja. Detta inlägg är så jäklans tråkigt. Vet ni varför? Gissa tre gånger.. Men grattis, ni gissade rätt på första. Hedvig är trött. Såklart, vilken överraskning! Jag vet inte vad det är med mig, jag blöder näsblod varje dag och i skolan håller jag på och somna på matte lektionerna, fast i för sig. Vem gör inte det? Haha, Jag börjar nog bli lite förkyld. Men det ska det bli ändring på, imorn ska jag på dans och så ska jag vara med Felicia, yes! Det blir kul<3 =D Men jag ska byta om och efter Idol blir det bumms i sängen! Ta ut kommntaren ur väskan innan du stänger min sida!<3

                                                  


                                                        Lots of love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0