Nu blir det ny blogg!

Hej! Ni som fattade att jag har bloggat på en annan blogg är smarta, ni som trodde att jag hade bloggtorka är dumma ;)

Som sagt. Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte bloggat på länge. För jag har ju bloggat, på en annan blogg. Som sagt jag har bestämt mig. Jag byter bloggadress till en yttligare ny blogg! :D Kul va? hahaha, jag har ju snart bloggat på den här bloggen i ett år, men nu orkar jag inte vänta mer. Så nu gäller det!

Jag tänker ha kvar denna blogg till imorgon, om jag inte hittar en ny och bra blogg adress så lär jag ha kvar denna blogg ett tag till! Så njut ett sista dygn av min blogg, before i leave it. Tack för detta år bloggen och läsarna! PUSS / Stolt snyggheddans.blogg.se ägare!

Kommentarer
Postat av: Elvin

VARFÖR BYTA BLOGG!?!?!? :O DIN ÄR FETT BRA <3<3

2010-02-19 @ 10:55:00
Postat av: amanda

ha kvar bloggen hedvig :)

2010-02-22 @ 20:17:07
URL: http://skoojaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0