100101

Fan vad sjukt. Rubriken är dagens datum, det är inte sjukt, men det ser as konstigt ut! Tänk, nu är det ingen nolla framför längre. Konstigt :S

Hur som helst så ska jag och åsa-linn snart dra till badhuset ;) Avesta-badhus, haha <3 Iaf vaknade vi runt halv ett, ett idag. Skönt att få sova ut faktiskt! Vi kom hem från festen vid tre, sen låg vi och pratade till halv fem typ. Sen stängde jag mina ögon och sov en skönhets sömn! Niiiiiiiiiiiice:D
Nu börjar det bli mörkt ute, så jag antar att vi snart ska dra. Lägger in en bild på Avesta badhus, jag lovar det är mycket roligare än det ser ut! Aja, gott nytt 2010, haha ;) Puss på er!

PS. Bilden blev jätte konstig på badhuset, så jag får se om jag kan lägga upp sen när vi kommer hem igen :) Iaf så har badhuset världens bästa rutschelkana! :D :D

Ps 2. gå in här på åsa-linns blogg för att se bilderna JAG tog på raketerna igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0