Hedvig Joanna Burman

Jag är den jag är och inget kan ändra på det.

 Jag är trött på att allt alltid ska handla om utseende. Jag är en lång tjej på tolv år, och bara för att jag är 1,68 cm så blir jag kallad långben. Bara för att jag blir kallad det så ofta så ändrade jag mitt mellan namn till Långben på Facebook. På riktigt, det räcker nu. Det ska inte spela roll om man är 1, 40 eller 1, 70. Jag kan bara inte fatta grejen (?)

Det är inte direkt så att man vinner på det genom att kalla någon annan ful, man får ju färre kompisar om man är elak. Det är fegt. Nu snackar jag inte om att jag känner mig mobbad, det är bara så himla jobbigt för att det har med utseendet att göra. Alla är lika mycket värda trots färg, ögon, längd hår eller någonting annat. När ska folk förstå det? Sen så undrar folk vart världen är påväg. Jadu, det vet inte jag heller kan jag säga dig.

Snälla, snälla. Var snälla mot varandra och sköt om er.
Så att ni vet, inget kommer att stoppa mig, inte ens du

Hedvig Joanna Burman


Kommentarer
Postat av: mimi

Just nu så har jag frågestund på bloggen.

Om du ställer nån fråga lr frågor så kommer du att bli länkad under länkar föralltid!

2010-01-05 @ 00:16:46
URL: http://bosnatheking.blogg.se/
Postat av: amanda

hedvig jag håller med men jag e oxå lång ;) va glad att du är det då ser du äldre ut och liknar inte en liten snorunge hähäh :D du kan se filmer för 15 års gräns,och det är fint att vara lång kolla modeler :D ha det bra gmn ssee yaa /amanda <3

2010-01-06 @ 21:35:05
Postat av: Patricia

Asså jag är oxå för lång men ingen kallar mig långben!!!!!!:)

2010-01-07 @ 19:10:01
Postat av: Patricia

Jag är oxå för lång men jag är 1,75 jag vet ju inte vilken klass som du går i men jag går i 7,an men jag blir inte kallad långben!!!!:)

2010-01-07 @ 19:15:38
Postat av: Cilla

Men gumman lilla, du har en möjlighet som de inte kommer få. Att bli modell, stå på dig och håll huvudet högt. Jag som var ungefär 145-150 cm i din ålder önskar nu att jag var mellan 170-175, inte för att jag vill bli modell utan för att jag anser själv att det är finare och va lång. Nu är jag ynkiga 164 tyvärr :/

2010-01-14 @ 19:18:29
URL: http://cilla.blogg.se/
Postat av: J U L I A

Du är världens finaste. Det tycker jag helt seriöst och det vet du. Du ser så jävla mogen ut och du är "bara" 12 år. Du är så naturligt vacker så man blir sur! Kom ihåg att du ska vara min modell, eller fortsätta vara min modell ;) PUSS! / Syrran

2010-01-26 @ 19:30:08
URL: http://juliuas.blogg.se/
Postat av: araben.com

arab arab

2010-04-09 @ 17:22:28
URL: http://arabens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0