Hej där !

Godmorgon(?) Elr kan man säga så klockan kvart i tolv? Haha, Just nu ligger vi iaf i sängen och ska snart dra oss upp för att äta frukost ;) Jag är faktiskt ganska hungrig, så det är alltid gott att äta frukost när man är hungrig :D  Jag har inte så mycket att säga förutom att jag kanske sover hos mormor idag, men säkert är iaf att jag ska dra till emilie efter frukosten! :D <33333

Igår gick vi och la oss klockan fyra och vi vaknade klockan elva, så vi sov inte alls länge. Men anledningen till att vi vaknade tidigt var att dum som jag är hade jag satt på mitt alarm-.- smart... Aja, nog om det! Och glöm inte att titta in på http://ekorrarnas.blogg.se

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0