Nu blev jag irriterad

Hej snyggingar! :D Nu ska jag snart hem till stockholm, idag faktiskt. Klockan 14.40 går mitt tåg ;) När jag loggade in på blogg.se såg jag att jag hade fått en kommentar på bilden där jag skrev att jag var brun. Det var säkert inget illa menat, men såna saker gör mig skit irriterad. Jag som var skit glad, men den lycken tog ''anonym'' bort. Så jäkla fegt oxå att man inte ens vågar skriva sitt namn. Förresten, jag vet vem du är.

Anonym: Du är inte så brun, jag är mycket brunare på sommaren.

SVAR: Och? Vad vill du komma med den kommentaren? Så jäkla fegt att inte ens skriva sitt namn. För det första var det där i början av sommarn, och för det andra så är jag nog brunare än dig eftersom att du kommenterar sån skit. Fegis!

A
ja, nu ska jag dra. Puss på er snälla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0